اسرار طراحی فروشگاه - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

با کلیک روی یک دکمه، میتوانید ظاهر وب سایت خود را با اعمال تم جدید وردپرس تغییر دهید.

قطعا قبل از ساخت فروشگاه آنلاین با وردپرس باید تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید بفروشید. انتخاب محصولات مناسب برای فروش در موفقیت فروشگاه آنلاین نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

وب سایت رویداد : میزبانی رویداد؟ وردپرس به اشتراک گذاری جزئیات رویداد و فروش بلیط را برای شما آسان می کند.

در همین مطلب ما بهترین آموزشها را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار داده ایم و به منبع دیگری نیاز ندارید!

شرکت طراحی سایت کاسپید ، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد.

کوتاه و ساده انتخاب کنید – نام تجاری شما باید کوتاه و ساده باشد تا یادآوری و هجی کردن آن برای مشتریان آسان باشد.

امروزه که اکثر ارتباط‌های بین مصرف کننده‌کنندگان و تولید کنندگان به صورت اینترنتی و مجازی است، برای گسترش کسب و کار خود نیازمند طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت وردپرسی هستید.

فقط در چند ثانیه  تنها یک تصویر می‌تواند پیامتان به  مخاطبان را با صدای رساتر  برساند این می‌تواند قرار دادن عکس محصولاتتان یا قرار دادن عکس‌هایی از رویدادهایی که در آن شرکت کرده بودید باشد.

همانطور که یک فروشگاه فیزیکی لباس به یک دفتر یا مکان نیاز دارد تا خریداران در آن به گشت و گذار بپردازند این موضوع برای فروشگاه آنلاین نیز صدق می کند، هاست در حقیقت فضایی همیشه آنلاین و متصل به اینترنت است که اطلاعات فروشگاه شما در آن قرار دارد در نتیجه در خرید خود دقت کنید و سعی کنید بهینه ترین و پر سرعت ترین هاست را برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید.

با چنین نسبت بالایی، احتمالاً بسیاری از مشاغل دیگر را که از طراحی وب سایت ورد پرس مشابه شما استفاده می کنند را پیدا خواهید کرد.

المان‌های بصری یک سایت به اندازه بقیه المان‌های فنی و تکنیکال دیگر اهمیت دارند از رنگ بندی گرفته تا فونت همه در کنار هم قرار می‌گیرند تا یک تجربه کاربری خوب را برای مخاطبان رقم بزنند.

امکان نظرسنجی توسط کاربران و امتیازدهی به محصولات و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ایمیل به دوستان

بسته به اینکه از چه دستگاهی که استفاده میکنید ،رابط کاربری ممکن است تغییر کرده و درست نباشد.

در مرحله بعد تصمیم بگیرید می خواهید محصولات خود را پس از تولید به فروش برسانید یا قصد دارید محصولات دیگران را به عنوان واسطه بفروشید. با توجه به گستردگی حیطه کاری ووکامرس و وردپرس در طراحی فروشگاه آنلاین تمامی این جزئیات برای شما مهم خواهد بود، چرا که اگر بخواهید فروشگاهی با چندین فروشنده داشته باشید و به عنوان یک واسطه عمل کنید کافی است از قالب های چند فروشندگی یا اينجا سازگار با افزونه های چند فروشندگی چون دکان استفده کنید.

Report this wiki page